Wednesday, May 20, 2009

HAPPY BIRTHDAY NGAGAI NUAN INDAI SIMBA........

GAMBAR BALA ANAK LEBUH BEJALAI BA KB MALL(MAKAI WAFER)





Ngajih ke nuan panjai umur sereta lantang senang meh dalam semoa pengawa nuan besari-sari.
Kemari 19hb 5,siti ari timpuh endang iya ke semampai dianti sereta diintu kami menyanak niap genap taun. Tang enda nemu ,nama ga kebuah kemari aku tau enda ingat. Nama deh,…. Tumu pagi sida ke indu nanya tudah pangan pagi nya. Laban ke endang sigi amat enda ingat,dia aku nyau bengap bengap ngapa lebuh ke ditanya. Nyau pemuas iya indai tuai aku ke nyebut,nya baru aku ingat ke ari nama sari kemari. Tang seninjik bendar ga bedau ngelebus ari……….”SELAMAT NGINTU ARI PENGADA NGAGAI NUAN INDAI SIMBA”.
Laban ngasai ke diri bisi ilap mimit enda ingat ke ari bulan,kena nunduk ke urang meh ko jako. Kami menyanak lalu nurun ke Kota Bharu nuju KB Mall. Siti ari shopping complex ke besai di menoa Kelantan ditu. Datai dia kami menyanak lalu tama ngagai kedai gari Giordano. Laban ke selalu bebeli ke gari dia,nama deh bala salesgirl lalu ngelala. Aku lalu ngasuh Indai Simba milih seneka ati iya meh bala gari dia. Ngicha ke ati urang chelap,lalu nyadi ke pemeri ari aku beserimbai enggau ari pengada iya kemari. Akai sendat asai seput meda rega bala gari ke dibeli indai tuai,tang laban ke nunduk ke indai tuai,enda memunyi aja meh tudah pangan. Nya meh kekadang ketegal ke selalu kiruh mayuh pengawa,utai ke patut diintu enggau diri sebilik tau mega enda ingat. Tang sida ke indu tentu mereti ke kitai laki tu, enda ingat ukai ketegal kitai nadai penyayau enggau pengerindu agi ngagai sida iya. Sekali agi aku meri SELAMAT ARI PENGADA NGAGAI NUAN INDAI SIMBA…………………..

No comments:

 
apaisimba's page belabuh ari august 2008